BMW Definition CE 04

Decembro 17, 2023

Os políticos esforzáronse unha chea para asustar e enfadar á xente anunciando a prohibición da venda de vehículos con motor de combustión interna en 2025. Máis tarde fixérono para 2035 e, como a realidade búrlase de tales anuncios, as datas iranse afastando cada vez máis. Todo este absurdo que acompaña á violenta “promoción” dos vehículos eléctricos en Europa e Estados Unidos provocou unha reacción das persoas que actualmente non cumpren os criterios obxectivos para a súa compra, creando un rumbo negativo cara a eles. Isto é totalmente inxusto, porque os vehículos eléctricos poden mellorar enormemente a calidade de vida nos centros urbanos. Ao mesmo tempo, algúns deles teñen o potencial de ofrecer un pracer de condución mesmo superior ao dos vehículos convencionais. Basta un día de contacto coa BMW CE 04 para que calquera comprenda que os bandos “partidarios” e “inimigos” da chamada “electromobilidade” e as súas disputas ideolóxicas non teñen ningún valor real.

Certamente, un vehículo eléctrico non é para todo o mundo, pero para moitos é unha excelente opción fronte aos vehículos convencionais con motor térmico. Para empezar, as categorías de vehículos eléctricos de dúas rodas que existen actualmente no mercado son tres.

A primeira e máis estendida comercialmente son, por suposto, os scooters baratos con baterías pequenas, algúns mesmo teñen baterías convencionais de chumbo-ácido, a maioría deles teñen unha curta esperanza de vida e tras un curto período de uso acaban tirados nun almacén ou nun taller de motos.

A segunda categoría son os scooters pequenos de marca, case o dobre de prezo que os anteriores, pero con baterías e motores eléctricos de calidade. A maioría teñen baterías extraíbles que se poden cargar en casa ou na oficina, o que facilita o seu uso a quen non ten acceso a un garaxe con un cargador. A súa autonomía real é de entre 50 e 80 quilómetros. Son unha opción ideal para quen percorre a diario distancias curtas dentro do seu termo municipal.

A terceira e última categoría son os scooters e motocicletas de coñecidos e grandes fabricantes como BMW, Harley Davidson e empresas especializadas na produción de vehículos eléctricos de dúas rodas como Zero Motorcycles ou Energica. Esta categoría non só conta con vehículos eléctricos para ir do punto A o B, senón con plataformas tecnolóxicas completas. Proveñen de xente que sabe aproveitar ao máximo as posibilidades que ofrece a moderna tecnoloxía de motores eléctricos, ofrecendo unha experiencia de condución única. A esta última categoría pertence o CE 04.

A marca alemá presentou oficialmente o novo scooter eléctrico CE 04, un nexo de unión entre o mundo analóxico e o dixital do usuario. A BMW Definition CE 04 é un medio de transporte e un medio de comunicación ao mesmo tempo, pensada para os habitantes das cidades que se desprazan a diario ao traballo e viceversa. Co seu sistema de propulsión eléctrica, o seu deseño rompedor e as súas innovadoras solucións de conectividade, pretende redefinir a nova categoría dos scooters modernos.

BMW anuncia que o modelo acelera de parado a 50 km/h en 2,6” e a velocidade máxima é de 130 km/h en calquera das súas dúas versións. Este scooter ten unha autonomía de 130 km e é a proposta máis vantaxosa de BMW para os desprazamentos urbanos. En confort e seguridade, aposta pola tecnoloxía de eficacia demostrada de BMW Motorrad. ABS, ASC e o sistema de chamada de urxencia intelixente (ECALL) de serie, DTC e ABS Prol, dispoñibles de forma opcional. Ademais, as variantes de asento dispoñibles con respaldo acolchado integrado e calefacción, así como a marcha atrás auxiliar eléctrica, achegan confort na gran cidade. E co sistema Arrinque Confort, comeza a integración perfecta deste scooter na mobilidade diaria, só hai que montarse, acelerar e gozar.

O deseño do CE 04 baséase nunha batería plana de acumulación de enerxía situada na parte inferior e a cadea cinemática compacta. As solucións de deseño creativas brindan un novo aspecto. Exemplo diso son o compartimento despregable lateral ou o asento flotante. Outra das vantaxes é a profundidade do centro de gravidade, para un manexo sinxelísimo, un dinamismo sorprendente e un goce atemporal. Tamén no deseño, as innovacións adáptanse de forma impecable ao resto. As superficies minimalistas, harmoniosas e amplas caracterizan ao deseño global. A parte frontal rompe o conxunto de maneira fascinante, mentres que a parte traseira revela pezas típicas das motos convencionais. O compartimento lateral da CE 04 pode albergar un casco e é accesible dende o lateral, podéndose utilizar incluso cando o piloto está sobre o asento.

Non podía faltar no modelo unha pantalla sacada directamente do mundo automobilístico bávaro, grazas ao sistema BMW Motorrad Connectivity e a BMW Motorrad Connected App, a CE 04 conéctase de forma impecable. A pantalla TFT de 10,25″ con opción de pantalla dividida é a interface que une a realidade dixital coa analóxica. Xa se trate dos datos de potencia, a autonomía, o tempo de carga ou a túa lista de reprodución favorita, o próximo destino ou unha conversación telefónica, a mobilidade e a comunicación fusiónanse. O móbil gárdase no compartimento ventilado e impermeable, e cárgase grazas á conexión USB-C. Ten unha excelente practicidade, con moito espazo de almacenamento e intermitentes autocancelables, iluminación Full LED con temporizador e moito máis. O control de tracción e toda a electrónica de seguridade activa funcionan de forma brillante, onde co cero lag de resposta aos comandos da unidade central de xestión que presentan os motores eléctricos, chegan ao momento de superar ás superbikes modernas.

Da freada encárganse dous discos dianteiros de 265 mm con pinzas radiais de catro pistóns e un disco traseiro do mesmo diámetro e pinza flotante con latiguillos de alta presión e o uso da unidade ABS 9.3 de Bosch. As rodas son de quince polgadas con lamias de 3,5 diante e 4,5 detrás e pneumáticos de 120/70 e 160/60 que se adaptan perfectamente á xeometría e ao peso total do modelo. A nivel de confort xeral as cousas están na media e o percorrido das suspensións, 110 mm diante e 95 detrás, é adecuado para todo tipo de fochancas e irregularidades; para o meu gusto esta xenial con esta dureza.

O motor eléctrico ten unha potencia continua de 20cv, cunha potencia máxima instantánea de 42cv, e está montado no chasis (entre a batería e a roda traseira) para lograr unha mellor distribución do peso e un comportamento de condución máis cualitativo. O motor está alimentado por unha batería de ións de litio cunha capacidade de 8,9 kWh. Unha carga completa tarda unha hora e corenta minutos, utilizando o cargador rápido de 6,9 kW dispoñible como equipamento extras, mentres que unha carga do 20% ao 80% tarda só 45 minutos. O CE 04 está equipado con axudas electrónicas como ASC, Control de Tracción, e vén con 3 mapas de potencia. O mapa dinámico tamén está dispoñible como equipamento extras, permitindo unha aceleración máis potente. Conta cun sistema de refrixeración por fluídos, e durante esta proba non se produciu ningún sobrequecemento nin baixada de rendemento. Esta é a principal diferenza entre os scooters eléctricos de gama alta e os máis baratos refrixerados por aire, solucionando o problema que estes últimos teñen en longas horas de conducción na estrada aberta a altas velocidades.

Como todos os scooters que levan baterías incorporadas, o CE 04 ten certos requisitos específicos por parte do seu propietario para que este teña unha simbiose perfecta con el. O máis importante de todo é a posibilidade de dispoñer dun punto de carga, xa sexa no lugar onde o deixa pola noite ou no seu lugar de traballo, neste caso a simbiose co CE 04 é dez veces mellor que a que proporciona un Mega Scooter Premium convencional. Cunha autonomía teórica de ata 130 km, a real para centros urbanos oscila entre 110/120 e na estrada aberta entre 80/90, máis que suficiente para quen vive en megaurbes como Madrid, Barcelona, Valencia… Máis doado para quen vive en cidades pequenas, onde as distancias adoitan ser máis curtas.

Os traxectos diarios, como ir e volver de casa ao traballo, non adoitan superar os 45 km. Nestas condicións, unha carga de 2,5 horas ao día é suficiente para estar listo para o uso diario; utilizando unicamente o enchufe convencional, que require 4,20 horas para unha carga completa. No caso do cargador rápido, este tempo redúcese a 40/50 minutos. Por último, pero moi importante, o centro da cidade mantense limpa de porcalladas de escape e emisións acústicas.

 

Arrincamos

Nada máis sentarnos no posto do condutor notamos que a altura do vehículo é superior á dun SUV das súas dimensións. O asento tipo “capitán”, grazas aos seus repousabrazos a ambos os lados, é moi cómodo, sobre todo
cando facemos un longo percorrido por unha autoestrada.

Como xa dixemos, a propulsión está definida por un motor eléctrico que rende 204 cabalos (150 kW) e que envía a potencia e os 310 Nm de par ao eixo traseiro. A finais do vindeiro ano está programado que chegue o ID. Buzz GTX, con tracción ás catro rodas.

Este alemán está alimentado por unha batería de 77 kWh coa que pode percorrer 420 km (datos oficiais da marca). O consumo da ficha técnica sitúase entre os 20,5 kWh/100 km e os 21,7. A autonomía ten unha relación intrinsecamente directa coa forma de conducir. No noso percorrido de probas, onde utilizamos moito o modo Eco e a posición rexenerativa, os 420 quilómetros de autonomía podemos dicir que son reais. Neste apartado quedamos bastante satisfeitos.

Falando de modos de condución, o ID. Buzz ten catro: Eco, Comfort, Sport e Individual. A posición B, ou rexenerativa, selecciónase dende a nova panca do cambio, situada detrás do volante. Sentiremos unha maior retención do vehículo, pero teremos unha satisfacción en forma de máis quilómetros de autonomía.

 Se utilizamos o modo Sport, a entrega de potencia é máis brutal, a suspensión, máis deportiva e a carrozaría ofrece un pouco de balanceo en curva, se facemos unha condución racing. Pola súa banda, a dirección tórnase un pouco máis dura. Evidentemente o ID. Buzz é un vehículo para un uso tranquilo e eficaz. Neste sentido teremos boas sensacións cunha condución acorde coas súas características dinámicas e co seu motor eléctrico. Ou sexa, planificar ben os itinerarios e circular con velocidades axeitadas ao tipo de vía. En autoestrada ou autovía podemos ira velocidades de cruceiro de 120 km/h tranquilamente.

A suspensión, McPherson no eixo dianteiro é multibrazo no traseiro, filtra ben as irregularidades da calzada. En curva vai ben, podemos entrar, e de feito entramos, a unha velocidade considerable, porque as baterías van no piso (centro de gravidade baixo). A ID. Buzz mostrarase nobre, con rotundidade e achegándonos seguridade. No ámbito urbano este modelo desenvólvese estupendamente grazas a dúas boas calidades: unha altura que lle permite entrar en calquera garaxe e un radio de xiro de tan só 11,09 metros, igualiño ca un Golf. Isto ademais está apoiado polos sistemas de cámaras e sensores.

id buzz verde
  • Usabilidade
  • Durabilidade
  • Motor
  • Maniobrabilidade

Máis probas

Volkswagen ID. Buzz

Volkswagen ID. Buzz

Unha futura icónica eléctrica   O Grupo alemán colleu o “punto” dos eléctricos. Coa colección ID. vai entrando no mundo dos vehículos verdes con moi bo pé, facendo ben as cousas. Despois de lanzar os ID. en formato turismo, agora incorpora a furgoneta eléctrica...

No Results Found

The page you requested could not be found. Try refining your search, or use the navigation above to locate the post.

No Results Found

The page you requested could not be found. Try refining your search, or use the navigation above to locate the post.

Números en Arquivo

Skip to content