Probamos o SEAT León E-HYBRID

Decembro 3, 2023

Unha opción ecolóxica

Un modelo que lle deu, e segue dando, grandes alegrías a Seat é o León. Un coche que ofrece distintas motorizacións e acabados e que segue sendo atractivo. Ademais ofrece unha oferta comercial adaptada á demanda actual do segmento. Ofrécese cos dous acabados historicamente máis demandados do modelo (Style e FR).

A actualización da oferta de acabados e motores do compacto de Seat fai que o León continúe sendo un automóbil moi competitivo. Este modelo axústase así ás demandas do mercado, e potencia a oferta de motores de 130 cabalos de crecente demanda, que representan a metade das matriculacións do segmento, ademais de ofrecer outras
motorizacións moi interesantes como a deste enchufable que probamos. A bordo do León e-Hybrid nada cambia con respecto ao outro León en termos de habitabilidade e presentación. A calidade percibida interior é realmente moi boa. Os plásticos teñen a firmeza e a dureza correcta.


O cadro de instrumentos dixital pódese personalizar, aínda que algunhas interfaces son máis orixinais que realmente lexibles. A pantalla táctil de dez polgadas con páxinas de inicio personalizables inclúe algunhas pantallas con funcións específicas ao híbrido, como a xestión da batería, as estatísticas de consumo de batería e os fluxos de enerxía.

Arrincamos

Nada máis sentarnos no posto do condutor notamos que a altura do vehículo é superior á dun SUV das súas dimensións. O asento tipo “capitán”, grazas aos seus repousabrazos a ambos os lados, é moi cómodo, sobre todo
cando facemos un longo percorrido por unha autoestrada.

Como xa dixemos, a propulsión está definida por un motor eléctrico que rende 204 cabalos (150 kW) e que envía a potencia e os 310 Nm de par ao eixo traseiro. A finais do vindeiro ano está programado que chegue o ID. Buzz GTX, con tracción ás catro rodas.

Este alemán está alimentado por unha batería de 77 kWh coa que pode percorrer 420 km (datos oficiais da marca). O consumo da ficha técnica sitúase entre os 20,5 kWh/100 km e os 21,7. A autonomía ten unha relación intrinsecamente directa coa forma de conducir. No noso percorrido de probas, onde utilizamos moito o modo Eco e a posición rexenerativa, os 420 quilómetros de autonomía podemos dicir que son reais. Neste apartado quedamos bastante satisfeitos.

Falando de modos de condución, o ID. Buzz ten catro: Eco, Comfort, Sport e Individual. A posición B, ou rexenerativa, selecciónase dende a nova panca do cambio, situada detrás do volante. Sentiremos unha maior retención do vehículo, pero teremos unha satisfacción en forma de máis quilómetros de autonomía.

 Se utilizamos o modo Sport, a entrega de potencia é máis brutal, a suspensión, máis deportiva e a carrozaría ofrece un pouco de balanceo en curva, se facemos unha condución racing. Pola súa banda, a dirección tórnase un pouco máis dura. Evidentemente o ID. Buzz é un vehículo para un uso tranquilo e eficaz. Neste sentido teremos boas sensacións cunha condución acorde coas súas características dinámicas e co seu motor eléctrico. Ou sexa, planificar ben os itinerarios e circular con velocidades axeitadas ao tipo de vía. En autoestrada ou autovía podemos ira velocidades de cruceiro de 120 km/h tranquilamente.

A suspensión, McPherson no eixo dianteiro é multibrazo no traseiro, filtra ben as irregularidades da calzada. En curva vai ben, podemos entrar, e de feito entramos, a unha velocidade considerable, porque as baterías van no piso (centro de gravidade baixo). A ID. Buzz mostrarase nobre, con rotundidade e achegándonos seguridade. No ámbito urbano este modelo desenvólvese estupendamente grazas a dúas boas calidades: unha altura que lle permite entrar en calquera garaxe e un radio de xiro de tan só 11,09 metros, igualiño ca un Golf. Isto ademais está apoiado polos sistemas de cámaras e sensores.

id buzz verde
  • Usabilidade
  • Durabilidade
  • Motor
  • Maniobrabilidade

Máis probas

Volkswagen ID. Buzz

Volkswagen ID. Buzz

Unha futura icónica eléctrica   O Grupo alemán colleu o “punto” dos eléctricos. Coa colección ID. vai entrando no mundo dos vehículos verdes con moi bo pé, facendo ben as cousas. Despois de lanzar os ID. en formato turismo, agora incorpora a furgoneta eléctrica...

No Results Found

The page you requested could not be found. Try refining your search, or use the navigation above to locate the post.

No Results Found

The page you requested could not be found. Try refining your search, or use the navigation above to locate the post.

Números en Arquivo

Skip to content