Volkswagen ID. Buzz

Maio 17, 2023

Unha futura icónica eléctrica

 

O Grupo alemán colleu o “punto” dos eléctricos. Coa colección ID. vai entrando no mundo dos vehículos verdes con moi bo pé, facendo ben as cousas. Despois de lanzar os ID. en formato turismo, agora incorpora a furgoneta eléctrica desta proba, con dúas versións: unha de pasaxeiros e outra para mercadorías (ID. Buzz Cargo).
Nestes vehículos eléctricos hai un denominador común, a calidade dos materiais e dos seus acabados. Queren
poñer en valor as súas recoñecidas calidades como fabricante que os levaron a ter unha potente imaxe de marca no mundo do automóbil de combustión. Cos ID. queren continuar nesta senda, só que agora será con motores alimentados por electricidade.

Co ID. Buzz, Volkswagen introdúcese nun novo segmento de mercado, e, ao facelo, acelera o ritmo da súa ofensiva eléctrica en todas as clases de vehículos como parte da súa estratexia “Acelérate”. Para 2030, agárdase que polo menos o setenta por cento das vendas de VW en Europa sexan de coches totalmente eléctricos. Isto equivale a máis dun millón de vehículos. En América do Norte e China, agárdase que a cota de automóbiles eléctricos sexa de polo menos un cincuenta por cento.

 

Exterior

 

Con este ID. a marca quere revivir a súa icónica furgoneta. Así é todo, isto non foi posible, pois cando os deseñadores da marca colleron como base a popular VW T1, déronse conta que revivir a súa esencia ao cen por
cento era moi complicado. Conformáronse con facer un acercamento, sobre todo a nivel de deseño. O que queda claro, nada máis aparcalo, é que o ID. Buzz é un vehículo rechamante, chama bastante a atención; son moitos os que se paran a admirala. Á espera da versión de batalla longa, as dúas versións actuais do ID. Buzz teñen unha lonxitude de 4.712 mm. A batalla, de 2.989 mm, é moi ampla. Como referencia cómpre dicir que unha Volkswagen T6.1 actual conta coa mesma batalla, aínda que é 192 milímetros máis longa na súa totalidade. O ancho sen retrovisores exteriores é de 1.985 mm.

No frontal atopámonos cunha faciana simpática protagonizada por unha firma lumínica Full LED situada a media altura que nace no logo da marca, situado á súa vez encima dun pequeno compartimento practicable para labores de mantemento e que se abre do mesmo xeito que os actuais compartimentos dianteiros. A barra transversal estreita entre os faros tamén está deseñada como unha tira de LED. Os parachoques poden estar rematados na mesma cor que a parte superior ou noutra cor.

Aínda que o oco para o portamatrículas está en posición central, o que de verdade ten protagonismo é o conxunto de entradas de aire que perforan o parachoques e deixan ver o radar frontal.

A ampla lúa frontal ofrece, xunto aos vidros de custodia dianteiros, unha visión panorámica espectacular. Para mellorar o funcionamento dos sistemas de asistencia, as cámaras asociadas a estes están instaladas na parte baixa do parabrisas dianteiro.

A vista lateral é a que cabe esperar dun monovolume deste tipo e conta cunha porta dianteira cun xeneroso ángulo de apertura e unha porta lateral esvarante cara á parte traseira. O ID. Buzz e o ID. Buzz Cargo teñen unha altura de entre 1.927 e 1.951 milímetros. A anchura, sen retrovisores exteriores, é de 1.985 mm, o que fai que a nova serie de modelos sexa 81 mm máis ancha que unha VW T6.1. Con retrovisores exteriores, ambos ID. Buzz miden 2.212 milímetros de ancho.

Este VW alcanza un coeficiente aerodinámico de 0,29. Isto reduce o consumo de electricidade e aumenta a autonomía. Para el están dispoñibles lamias en tamaños de 18, 19, 20 e 21 polgadas. As lamias están equipadas con pneumáticos de resistencia á rodadura optimizada. Os pneumáticos dianteiros son sempre máis estreitos que os traseiros.

Os grupos ópticos traseiros LED do ID. Buzz están conectados por unha tira de luz continua. Opcionalmente, ofrécese cos faros matriciais LED IQ.Lixeiros, que iluminan de forma interactiva a calzada e as curvas con anticipación.

É de subliñar o enorme portón traseiro de 1.275 mm x 1.096 mm que dá acceso a un maleteiro de 1.121 litros ampliables ata os 2.205 litros se abatemos os asentos da segunda fila.

Conta con varios acabados de pintura en bicor como alternativa ás cores básicas. En total, a gama componse de 11 variantes de cor diferentes: unha cor lisa («Branco Candy»), cinco cores metalizadas («Monosilber», «Amarelo lima», «Starlight Blue», «Energetic Orange» e «BayLeaf Green»), unha pintura con efecto perlado («Deep black») e catro acabados de pintura bicor.

 

Interior

 

O deseño do ID. Buzz e o ID. Buzz Cargo seguen a xenética da clásica T1, pero cun estilo propio e actual; cun interior con liñas sinxelas. Esta filosofía pódese apreciar no interior, por exemplo, no cadro de mandos lineal, como no T1, cos seus elementos discretamente amontoados, incluído o concepto de control intelixente co volante multifunción e as dúas pantallas dixitais.

O accionamento eléctrico compacto e a batería integrada no chan do vehículo dan como resultado un espazo aberto e un concepto espacial moi amplo. O condutor e os pasaxeiros dispoñen dunha gran cantidade de espazo e de numerosos compartimentos de almacenamento e interfaces. Crea unha sensación de espazo xenerosa, lixeira e ventilada. Os asentos dianteiros do ID. Buzz están situados nunha posición comparativamente elevada, característica dos autobuses, e están equipados con repousabrazos. No modelo de gama alta, os asentos contan cun gran número de opcións de axuste, e foi premiado pola súa ergonomía pola Campaña de Costas Sas (AGR).

O interior do ID. Buzz ofrece unha sensación de alta calidade, elegante e acolledora ao mesmo tempo, coma se se tratase dun salón moderno. Tomasz Bachorski, director de Deseño de Interior de Volkswagen, explicou “o noso obxectivo era conseguir crear a sensación de fogar para os nosos clientes no interior do vehículo. E isto en todos os aspectos, dende os materiais ata o equipamento dixital”. Prestóuselle moita atención á interacción da función, a cor e os materiais. Nos paquetes interiores opcionais «Style», as cores correspóndense coa pintura exterior, e o fresco ton «Branco Eléctrico» achega un toque especial. Outro detalle que chama a atención é o revestimento dos laterais e dos asentos das cinco prazas, onde están gravadas as siluetas estilizadas do ID. Buzz. A iluminación ambiental de 10 cores vén incluída de serie, mentres que se ofrece unha variante con 30 cores de forma opcional.

A sustentabilidade xogou un papel importante na elección dos materiais para este vehículo xermano. O interior non está tapizado con coiro auténtico, é dicir, non se usaron materiais de orixe animal. Algúns revestimentos fabrícanse cun tecido,
cun fío que se compoñerá de botellas de PET recicladas e plástico recuperado do mar. Marion Dürr, deseñadora de cores e acabados, sumouse á iniciativa a favor da sustentabilidade “creamos combinacións fantásticas a partir de materiais de
calidade. Apostamos por usar pintura cromada en lugar de cromo auténtico, e por conseguir un efecto madeira en lugar de recorrer a madeira real”.

 

Motor e batería

 

O ID. Buzz conta cun motor asíncrono accionado de forma permanente situado no eixo traseiro. Este propulsor ofrece unha potencia máxima de 150 kW/204cv así como 310 Nm de par. Pode parecer xusto para mover os 2.471 quilos de peso, mais o certo é que é máis que suficiente. Este Volkswagen móvese con tremenda soltura e a dinámica é realmente boa, a pesar da súa altura. O propulsor é quen de cubrir de 0 a 100 km/h en 10,2” e permítelle ao modelo rodar a velocidades de ata 145 km/h (segundo datos do fabricante).

Situado no chan atoparemos unha batería con 82 kWh (77 kWh de capacidade neta). O cargador embarcado é de 11 kW mentres que o modelo acepta cargas de ata 170 kW en corrente continua.

 

Arrincamos

 

Nada máis sentarnos no posto do condutor notamos que a altura do vehículo é superior á dun SUV das súas dimensións. O asento tipo “capitán”, grazas aos seus repousabrazos a ambos os lados, é moi cómodo, sobre todo
cando facemos un longo percorrido por unha autoestrada.

Como xa dixemos, a propulsión está definida por un motor eléctrico que rende 204 cabalos (150 kW) e que envía a potencia e os 310 Nm de par ao eixo traseiro. A finais do vindeiro ano está programado que chegue o ID. Buzz GTX, con tracción ás catro rodas.

Este alemán está alimentado por unha batería de 77 kWh coa que pode percorrer 420 km (datos oficiais da marca). O consumo da ficha técnica sitúase entre os 20,5 kWh/100 km e os 21,7. A autonomía ten unha relación intrinsecamente directa coa forma de conducir. No noso percorrido de probas, onde utilizamos moito o modo Eco e a posición rexenerativa, os 420 quilómetros de autonomía podemos dicir que son reais. Neste apartado quedamos bastante satisfeitos.

Falando de modos de condución, o ID. Buzz ten catro: Eco, Comfort, Sport e Individual. A posición B, ou rexenerativa, selecciónase dende a nova panca do cambio, situada detrás do volante. Sentiremos unha maior retención do vehículo, pero teremos unha satisfacción en forma de máis quilómetros de autonomía.

Se utilizamos o modo Sport, a entrega de potencia é máis brutal, a suspensión, máis deportiva e a carrozaría ofrece un pouco de balanceo en curva, se facemos unha condución racing. Pola súa banda, a dirección tórnase un pouco máis dura. Evidentemente o ID. Buzz é un vehículo para un uso tranquilo e eficaz. Neste sentido teremos boas sensacións cunha condución acorde coas súas características dinámicas e co seu motor eléctrico. Ou sexa, planificar ben os itinerarios e circular con velocidades axeitadas ao tipo de vía. En autoestrada ou autovía podemos ira velocidades de cruceiro de 120 km/h tranquilamente.

A suspensión, McPherson no eixo dianteiro é multibrazo no traseiro, filtra ben as irregularidades da calzada. En curva vai ben, podemos entrar, e de feito entramos, a unha velocidade considerable, porque as baterías van no piso (centro de gravidade baixo). A ID. Buzz mostrarase nobre, con rotundidade e achegándonos seguridade. No ámbito urbano este modelo desenvólvese estupendamente grazas a dúas boas calidades: unha altura que lle permite entrar en calquera garaxe e un radio de xiro de tan só 11,09 metros, igualiño ca un Golf. Isto ademais está apoiado polos sistemas de cámaras e sensores.

Máis probas

BMW Definition CE 04

BMW Definition CE 04

Os políticos esforzáronse unha chea para asustar e enfadar á xente anunciando a prohibición da venda de vehículos con motor de combustión interna en 2025. Máis tarde fixérono para 2035 e, como a realidade búrlase de tales anuncios, as datas iranse afastando cada vez...

Probamos o SEAT León E-HYBRID

Probamos o SEAT León E-HYBRID

Unha opción ecolóxica Un modelo que lle deu, e segue dando, grandes alegrías a Seat é o León. Un coche que ofrece distintas motorizacións e acabados e que segue sendo atractivo. Ademais ofrece unha oferta comercial adaptada á demanda actual do segmento. Ofrécese cos...

Probamos o SEAT León E-HYBRID

Probamos o SEAT León E-HYBRID

Unha opción ecolóxica Un modelo que lle deu, e segue dando, grandes alegrías a Seat é o León. Un coche que ofrece distintas motorizacións e acabados e que segue sendo atractivo. Ademais ofrece unha oferta comercial adaptada á demanda actual do segmento. Ofrécese cos...

Números en Arquivo

Skip to content