O Sportage, o popular SUV compacto da compañía surcoreana, alcanzou as máis de
sete millóns de unidades vendidas ata a data en todo o mundo. Desta maneira dende 2015 converteuse no modelo máis vendido de Kia. No marco desta traxectoria presentouse a finais do mes de novembro a edición especial polo seu trinta aniversario, que se ofrece co motor 1.6 T-GDi MHEV de 150 cabalos e que conta con importantes novidades, tanto no exterior como no interior. Na súa estética exterior destacan as lúas tintadas, as novas e deportivas lamias de aliaxe de dezanove polgadas en negro brillante ou os protectores de baixos en acabado cromado escuro. No interior chaman a atención as dúas pantallas de 12,3″, a función de chave intelixente ou o axuste eléctrico do asento dianteiro.
Con esta edición o fabricante manifestou o desexo que darlle continuidade a rica herdanza das cinco xeracións do Sportage de 1993, como sinónimo de innovación, estilo e pracer de condución.