Romanticismo literario e vangarda industrial

Abril 16, 2024

alfa-romeo-giullietta

70 Anos do Alfa Giulietta Sprint

Poderíase afirmar que o Giulietta Sprint marcou o inicio dunha nova era para Alfa Romeo aló por 1954, cando o seu lanzamento inaugurou a fabricación en serie para a compañía. Foron os anos onde Alfa iniciou a súa era dourada, establecendo unha colaboración coordinada dende as etapas iniciais do proxecto, en lugar de abordalo posteriormente unha vez ensamblado o chasis, con renomeados carroceiros como Bertone ou Ghia.

Ademais, ao optar polo evocador nome “Giulietta”, en homenaxe á heroína da traxedia de Shakespeare, Alfa Romeo non só fusionou maxistralmente a súa identidade cun toque de romanticismo literario, senón que tamén respondeu ás críticas, como a expresada por Madame De Cousandier, sobre a falta dunha figura feminina representativa na nomenclatura da marca: “moitos Romeos, pero ningunha Xulieta”.

Icona de Alfa Romeo e a industria do motor

O Giulietta Sprint pasou á historia non só pola súa estética, senón, en primeiro lugar, pola súa estratexia comercial. Ao lanzar no Salón do automóbil de Turín a versión deportiva en lugar da berlina, que era opción típica inicial para maximizar as vendas, a marca italiana desafiou as convencións do mercado. Esta decisión viuse apoiada polo deseño rechamante de Bertone e o motor orixinal de 65cv, cunha acústica que, aínda que algo ruidosa para unha berlina, resultaba ideal para o cupé deportivo do Sprint.

O Giuletta apareceu como un rechamante deportivo 2+2, cunha carrozaría compacta e versátil que combinaba habilmente aerodinámica e espírito deportivo con comodidade práctica, como evidencia o espazo interior ben aproveitado, con prazas traseiras xenuínas capaces de aloxar comodamente a dous adultos. O luxoso interior deseñado por Ghia presentaba detalles dinámicos, como o cadro de instrumentos onde os tres indicadores redondos formaban un rechamante triángulo baixo a viseira do cadro de mandos.

Innovación para o desenvolvemento

O motor de 1.290cc con 4 cilindros en liña, inicialmente desenvolvía 65cv, mais pronto foi mellorado a unha versión de 80cv, capaz de alcanzar os 166 km/h. Este motor foi pioneiro ao incorporar de serie unha dobre árbore de levas de aluminio, un material empregado tamén no bloque motor e a culata para optimizar o peso ata os 850 kg. Unha acumulación de innovacións de época que deixou pegada no tempo.

O Giulietta Sprint consolidou o éxito da marca durante os anos do Milagre Económico

Con máis de 34.000 unidades vendidas nas súas diversas variantes, o Giulietta Sprint converteuse no modelo que consolidou o éxito da marca durante os anos do “Milagre Económico”. O seu legado perdura como un fito tanto na historia de Alfa Romeo como no desenvolvemento da industria automotriz italiana. Para celebrar o seu 60 aniversario, en 2014 lanzouse a serie especial Alfa Romeo Giulietta Sprint.

alfa romeo 70 años

Artigos Relacionados

No Results Found

The page you requested could not be found. Try refining your search, or use the navigation above to locate the post.

Skip to content